+1(514) 937-9445 or Toll-free (Canada & US) +1 (888) 947-9445

Canada work permit applied in UAE Abudhabi 2019

mayhemmorgan

Full Member
Nov 12, 2019
30
2
Now 40 weeks since the application and 39 weeks since the biometrics were given, still no news on WP........
Has any 1 got any response from IRCC lately ?
mine is similar to your timeline, applied International Mobility Program (WP) from August but no response yet !
 

Quiamzrx

Full Member
Jun 13, 2020
48
2
Hi! My last update was medical results review passed last January 17. They are currently reviewing my eligibility requirements. Sorry I am not so familiar with your jargons etc but I am processing in UAE. I had my biometrics done last November 13. Application for temporary visa last Nov 8.

what’s next then?
 

itzrb

Hero Member
Jan 25, 2020
240
24
Hi! My last update was medical results review passed last January 17. They are currently reviewing my eligibility requirements. Sorry I am not so familiar with your jargons etc but I am processing in UAE. I had my biometrics done last November 13. Application for temporary visa last Nov 8.

what’s next then?
Which NOC hav you applied for ? Next step is to wait n watch , like most of us in this forum.
 

mayhemmorgan

Full Member
Nov 12, 2019
30
2
[QUOTE = "mayhemmorgan, message: 8619165, membre: 933177"]
mon employeur du Canada a postulé pour moi via une agence en tant que superviseur des services alimentaires, j'ai signé une offre, je crois qu'il a l'EIMT.
mais ils me demandent seulement de soumettre mes données biométriques (passeport et empreinte digitale) au centre d'application de Dubaï, je n'ai reçu aucune demande médicale.
l'agence m'a contacté pour me dire que l'ambassade pouvait appeler pour un entretien. mais jusqu'à présent aucune réponse, cela fait 9 mois que j'ai soumis ma biométrique.
[/CITATION]
I have e responsable de l'agence m'a informé que peu être j'aurai à passé un entretien téléphonique mais rien ne sait passé j'attends toujours quand je lui ai demandé des nouvelles il m'a dit que le retard est dû à la situation actuelle du monde
what's your status bro !!
 

Quiamzrx

Full Member
Jun 13, 2020
48
2