+1(514) 937-9445 or Toll-free (Canada & US) +1 (888) 947-9445
rupeshhari said:
Jag vet inte svenska, tyska, norska, spanska, urdu, kinesiska, etc. Men jag vet hur man använder translate.google.com:). Jag väntade på att någon ska siffra som anges:)

Ich weiß nicht, Schwedisch, Deutsch, Niederländisch, Norwegisch, Spanisch, Urdu, Chinesisch, etc. Aber ich weiß, wie man translate.google.com:). Ich wartete auf jemanden, der Zahl, aus:)

Jeg vet ikke svensk, tysk, norsk, spansk, urdu, kinesisk, osv. Men jeg vet hvordan de skal bruke translate.google.com:). Jeg venter på at noen skal finne det ut:)

No sé sueco, alemán, noruego, español, urdu, chino, etc Pero yo sé cómo utilizar translate.google.com:). Yo estaba esperando a alguien que figura a cabo:)

AND FINALLY (DRUM ROLL PLEASE....)

I don't know Swedish, German, Norwegian, Spanish, Urdu, Chinese, etc. But I know how to use translate.google.com :). I was waiting for someone to figure that out :)

Scandinavian languages are easy to learn...

i want to learn french or spanish depending on whether i chose to remain in the US or go to Canada.

rupeshhari said:
i want to learn french or spanish depending on whether i chose to remain in the US or go to Canada.

I tried to learn french in 2003 and 2008. Don't know how much I remember.