+1(514) 937-9445 or Toll-free (Canada & US) +1 (888) 947-9445
Aber Naturlich. Er muss nur geduld haben. Sie werden ihm bestimmt irgendwan mal wieder kontaktieren.
Habe die ehre mein herr!!

So i may write some thing in Arabic+Urdu+English+Spanish+Norwegian :)

Up to you my friend!! Just Playing around after finishing with your Question.

I suggest we all speak in our mother tongues. Would be interesting. Who wants to start? :)

My signature is in Norwegian but my first language is Icelandic.

Good to know Leon, i was for several of months in Norway and know basic norwegian too, Do people from Iceland and Norway understand each other languages?

Not really except that Danish is compulsary in Icelandic schools and Danish and Norwegian are very similar when it comes to the written language. The pronounciation is different but the Norwegian pronounciation is actually easier for Icelanders, both to speak and understand. Norwegian, Swedish and Danish are related enough that they can understand each other if they try.

wow, du vet norwegian, bra for deg. Jeg skulle ønske jeg kunne snakke mange språk.

rupeshhari said:
wow, du vet norwegian, bra for deg. Jeg skulle ønske jeg kunne snakke mange språk.
wow, you know norwegain, good for you. I should wish I could learn more languages.

Rupeshhari & Leon,
Did I translate correctly? Jag vet lite svensk!!!

din engelska verkar ganska bra

Jag vet inte svenska, tyska, norska, spanska, urdu, kinesiska, etc. Men jag vet hur man använder translate.google.com:). Jag väntade på att någon ska siffra som anges:)

Ich weiß nicht, Schwedisch, Deutsch, Niederländisch, Norwegisch, Spanisch, Urdu, Chinesisch, etc. Aber ich weiß, wie man translate.google.com:). Ich wartete auf jemanden, der Zahl, aus:)

Jeg vet ikke svensk, tysk, norsk, spansk, urdu, kinesisk, osv. Men jeg vet hvordan de skal bruke translate.google.com:). Jeg venter på at noen skal finne det ut:)

No sé sueco, alemán, noruego, español, urdu, chino, etc Pero yo sé cómo utilizar translate.google.com:). Yo estaba esperando a alguien que figura a cabo:)

AND FINALLY (DRUM ROLL PLEASE....)

I don't know Swedish, German, Norwegian, Spanish, Urdu, Chinese, etc. But I know how to use translate.google.com :). I was waiting for someone to figure that out :)

rupeshhari said:
Jag vet inte svenska, tyska, norska, spanska, urdu, kinesiska, etc. Men jag vet hur man använder translate.google.com:). Jag väntade på att någon ska siffra som anges:)

Ich weiß nicht, Schwedisch, Deutsch, Niederländisch, Norwegisch, Spanisch, Urdu, Chinesisch, etc. Aber ich weiß, wie man translate.google.com:). Ich wartete auf jemanden, der Zahl, aus:)

Jeg vet ikke svensk, tysk, norsk, spansk, urdu, kinesisk, osv. Men jeg vet hvordan de skal bruke translate.google.com:). Jeg venter på at noen skal finne det ut:)

No sé sueco, alemán, noruego, español, urdu, chino, etc Pero yo sé cómo utilizar translate.google.com:). Yo estaba esperando a alguien que figura a cabo:)

AND FINALLY (DRUM ROLL PLEASE....)

I don't know Swedish, German, Norwegian, Spanish, Urdu, Chinese, etc. But I know how to use translate.google.com :). I was waiting for someone to figure that out :)

I know there are lot of translators available. But I tested my self how much I still remember.