+1(514) 937-9445 or Toll-free (Canada & US) +1 (888) 947-9445

SA MGA BISAYA NGA NAG APPLY UG STUDENT PERMIT, NETWORK TA DIRI!!

Venice814

Star Member
Jan 21, 2015
Category........
Visa Office......
Job Offer........
Pre-Assessed..
App. Filed.......
17-July-2015
Med's Request
19-July-2015
Med's Done....
22-July-2015
Interview........
5-August-2015 (Medical Passed)
Passport Req..
11-August-2015
VISA ISSUED...
13-August-2015
LANDED..........
7-September-2015
scorpio1641 said:
What educational level is this scholarship? Undergrad? Post grad? naa ba siyay conditions nga kinahanglan you have to serve the country for x number of years? Ug na-avail na nimo ni?
My concern is you have to prove logical progression of your studies / profession. Take note, Energy Systems Technology (fast track) is a post-secondary diploma (equivalent to a college degree) ... kung college grad ka diri, you have to justify why you're taking this course and not a post-grad. Also, you have to detail your plans after you graduate from your degree. Basin masangit ka kay you took the Australian scholarship and instead of using it for your profession, nangita ka og lain nga degree?

-----Civil engineer ko, ako masters awarded thru AusAid is Sustainable Engineering....ang issue was, puro theoretical ang nakuha nako ani nga schooling. Mokuha ko ug Energy System kay naay facilities ug expertise ang Canada ani nga field. Plus, naa silay Co-op program ani nga field. Wala may returned service naka stipulate sa scholarship. I have utilized man the scholarship, in fact, I was able to open a private consultancy firm out of it. But as I go through the business, limited kaayo ang knowledge nako ug participation sa rural development kay wa koy technical knowledge pag install ani nga mga energy..Hydro lang ang ako expertise, unya ang trend ug mga funding agencies karon is into solar.

Sorry wala man ko idea about OWP, ang akong impression is that you don't need an SOP for that. Mas importante ang qualifications sa primary applicant. I guess it wouldn't hurt to mention her qualifications. Can she get a letter of recommendation sa iya amo, stating that she is welcome to come back to the company after your stay in Canada? Mas maayo.
-----Ang iya work sa firm is project-based and she can work anytime, anywhere around the globe as long na naay internet kay mag analyze raman sya data...and iya consultancy are all project-based. In sum, wala syay conventional type of employment other than this. Iya pud teaching work is part-time. Naa bay similar experiences imo nahibaw-an ani unsa lain strong documents to submit para strong iya ties?

scorpio1641

Apr 12, 2014
Visa Office......
VFS Cebu
App. Filed.......
16-02-2015
Med's Request
17-02-2015 / Med. Furtherance Request: 09-03-2015
Med's Done....
26-02-2015 / Furtherance Done: 10-06-2015
VISA ISSUED...
02-07-2015
LANDED..........
23-08-2015
^^ Hi Venice, ... feeling consultant ko, wa pa ra ba koy visa hahaha ... anyway, here's my 2 cents.

Murag overqualified man ka oi, you already have a master's degree man. Naay uban diri nga naquestion why sila mag post grad nga naa na sila'y Master's. dili ka pwede mag Masters na lang ka didto?
Kung dili, siguro make it clear lang jud sa imo SOP that you found your prior Masters' degree lacking in practical application / learning etc. Seems to me you have a solid reason man pud why you chose that course. Did you have a look at that curriculum and does it contain the subjects that you claim to be lacking?

As for your wife, oo, her employment history is a bit concerning. Common reasons man gud for denial of OWP is employment history and purpose of visit. Important man gud nga i-show niya na well-established siya sa Pilipinas, enough na makabalik pa siya diri once muexpire imo visa. Try submitting documents muna like kung naa siya'y ITR, payslips or signed contracts from her consultancy work. You guys have a consultancy firm, so submit SEC Registrations, Tax Filings, Business Permits for that too. Dad-on ninyo inyo baby?

totallymommy

Mar 9, 2015
scorpio1641 said:
can4gud, totallymommy, Strange gani kaayo, ga-expect ko nga naay daghan PT diri.

She has to answer these questions -- why did she stop in the middle of her Accounting program? Why is she taking Accounting in Canada when there is a similar degree in the Philippines? and how will her degree in Canada help her prospects when she returns to the Philippines? (theoretically lol :D)
Kibaw ko sa India, daghan nga nahuman sa ilang Bachelor's muapply dayon for student visa. Dili lang ko kahibaw kung pareha sa case sa imo sister.
Sis pwede naman ka mg tukod visa consultancy nimo :) tanan nimo points made sense. As for my sister, we talked about it and we discussed na pwede nya ma reason - Quality education and experience other culture as interested gyud cya mo skwela ug other place since before pa, just taking the opportunity karon since ga offer akong uncle na maka skwela cya ug same course sa Canada.

Venice, grabe inyong qualifications :) hats off ko sa imo ug sa imong wife sa inyong educational attainments ug sa experience.

Venice814

Star Member
Jan 21, 2015
Category........
Visa Office......
Job Offer........
Pre-Assessed..
App. Filed.......
17-July-2015
Med's Request
19-July-2015
Med's Done....
22-July-2015
Interview........
Passport Req..
11-August-2015
VISA ISSUED...
13-August-2015
LANDED..........
7-September-2015
scorpio1641 said:
^^ Hi Venice, ... feeling consultant ko, wa pa ra ba koy visa hahaha ... anyway, here's my 2 cents.

Murag overqualified man ka oi, you already have a master's degree man. Naay uban diri nga naquestion why sila mag post grad nga naa na sila'y Master's. dili ka pwede mag Masters na lang ka didto?
Kung dili, siguro make it clear lang jud sa imo SOP that you found your prior Masters' degree lacking in practical application / learning etc. Seems to me you have a solid reason man pud why you chose that course. Did you have a look at that curriculukam and does it contain the subjects that you claim to be lacking?

-----Maayo ng sharing of thoughts kay basin feeling ra namo ni nga maayo na amo isulat sa SOP unya lain diay impression sa lain tawo. gikapoy nako mag-thesis sa tinood pa. Di ko magmasters oi kay theory ra itudlo nga wa man koy balak mag-maestro. Panginabuhi ning ako hehe ;D bitaw @scorpio, oo nindot kaayo ilang program sa centennial kay whole calendar year ang co-op placement nila, meaning employed ko while working. Opportunity nako ma-expose ko sa renewable energy nga industry. Ingon ana ka demand ang renewable energy nila. Practicing kaayo ang canada. Dinhi sa Pilipinas, training ra ang available, puro pa gyud short period ug solar ra kasagara. Wala silay geothermal, biomass, etc. ug kun gusto ka ug training, foreign consultant ang moanhi, pwerte pa gyud kamahal. Naay sa Australia renewable energy nga course pero kinhanglan mi ug 3M kay apil man i-kwenta sa availability of funds ang nahibilin nga anak ug wife. Dili nako afford. Ang scholarship pud sa AusAid, doctoral ipakuha sa ako, unya way labot ako partner.

As for your wife, oo, her employment history is a bit concerning. Common reasons man gud for denial of OWP is employment history and purpose of visit. Important man gud nga i-show niya na well-established siya sa Pilipinas, enough na makabalik pa siya diri once muexpire imo visa. Try submitting documents muna like kung naa siya'y ITR, payslips or signed contracts from her consultancy work. You guys have a consultancy firm, so submit SEC Registrations, Tax Filings, Business Permits for that too. Dad-on ninyo inyo baby?

-----@scorpio, financially, mas stable ako wife. Iya New York nga employer was almost 6 years na sila nag-uban uban. Ang mortgage sa amo sakyanan naa sa iya nakapangalan, ang house nga amo gi loan karon iya ghapon, ang cash on bank naa pud sa iya name. Ang ako lang nga i-apil is ang business permit nako, bank account sa firm, BIR, and DTI. Ako unta i-show case nga mag-uban gyud mi kay she can be of help sa ako financially kay maka-work man ghapon sya didto even wala sya sa Pilipinas.

Dili namo dad-on amo baby.

Venice814

Star Member
Jan 21, 2015
Category........
Visa Office......
Job Offer........
Pre-Assessed..
App. Filed.......
17-July-2015
Med's Request
19-July-2015
Med's Done....
22-July-2015
Interview........
Passport Req..
11-August-2015
VISA ISSUED...
13-August-2015
LANDED..........
7-September-2015
totallymommy said:
Sis pwede naman ka mg tukod visa consultancy nimo :) tanan nimo points made sense. As for my sister, we talked about it and we discussed na pwede nya ma reason - Quality education and experience other culture as interested gyud cya mo skwela ug other place since before pa, just taking the opportunity karon since ga offer akong uncle na maka skwela cya ug same course sa Canada.

Venice, grabe inyong qualifications :) hats off ko sa imo ug sa imong wife sa inyong educational attainments ug sa experience.
@totallymommy, salamat pero dili man guarantee gyud ang educational attainments ug experience sa approval. Daghan na-deny ghapon mao dili dapat hatagan ug chance ang VO nga makakita ug loophole sa application. Naay uban ang principal lang na-approve unya ang wife, na deny. Dili ko modayon kun ma-deny ako wife. Grabe ni nga pagpaningkamot totallymommy. Naning kaayo ko mapakita strong ties ug validity sa amo application. :p

Floje

Champion Member
Jan 23, 2015
Visa Office......
App. Filed.......
May 7, 2015
Med's Request
May 11, 2015
Med's Done....
May 20, 2015 Med's Passed.: May 28, 2015 Refused........: June 3, 2015 Second App...: June 4, 2015
Passport Req..
June 15, 2015
VISA ISSUED...
June 15, 2015
LANDED..........
August 21, 2015
Venice814 said:
@ totallymommy, salamat pero dili man guarantee gyud ang educational attainments ug experience sa approval. Daghan na-deny ghapon mao dili dapat hatagan ug chance ang VO nga makakita ug loophole sa application. Naay uban ang principal lang na-approve unya ang wife, na deny. Dili ko modayon kun ma-deny ako wife. Grabe ni nga pagpaningkamot totallymommy. Naning kaayo ko mapakita strong ties ug validity sa amo application. :p
Para lang nako, nindot kaayo inyong profile sa imo wife. I don't see any reason nga dili mo ma approve. Basta lang kay ma justify ninyo sa SOP ang inyo application, dako kaayo jud chance ma approve mong duha. :)

Good luck!

Venice814

Star Member
Jan 21, 2015
Category........
Visa Office......
Job Offer........
Pre-Assessed..
App. Filed.......
17-July-2015
Med's Request
19-July-2015
Med's Done....
22-July-2015
Interview........
Passport Req..
11-August-2015
VISA ISSUED...
13-August-2015
LANDED..........
7-September-2015
Floje said:
Para lang nako, nindot kaayo inyong profile sa imo wife. I don't see any reason nga dili mo ma approve. Basta lang kay ma justify ninyo sa SOP ang inyo application, dako kaayo jud chance ma approve mong duha. :)

Good luck!
Salamat Floje. Maayo unta ikaw, scorpio ug si totallymommy nalang VO para dili nami mabalaka. Murag mosunoray ko ani anxiety attack ba. At least ang forum maka guide if we are on the right track.

totallymommy

Mar 9, 2015
Venice814 said:
Salamat Floje. Maayo unta ikaw, scorpio ug si totallymommy nalang VO para dili nami mabalaka. Murag mosunoray ko ani anxiety attack ba. At least ang forum maka guide if we are on the right track.
Kita gyud tanan magka anxiety attack ani hehe, but dili ta maka balo if pasar ta unless dili ta mo try ug apply. Dakong blessing man gyud ning forum :) ug mga tao na willing kyo mo share experiences ug inputs sa pg apply. When imong plan mg lodge sa application Venice? if mg apply aking bana sa SP then uban ko but bilin pod among kids.

scorpio1641

Apr 12, 2014
Visa Office......
VFS Cebu
App. Filed.......
16-02-2015
Med's Request
Med's Done....
VISA ISSUED...
02-07-2015
LANDED..........
23-08-2015
totallymommy said:
hehehe, karon libre pa ni ako advise, malay nato after makalarga na ko ahahaha just kidding.

basta lang ang important is you have to convince the VO nga mufollow ka sa rules sa visa in case nga dili ka makakuha ug PR didto and that you or your sister have something to go back home to.

Venice814 said:
Opportunity nako ma-expose ko sa renewable energy nga industry. Ingon ana ka demand ang renewable energy nila. Practicing kaayo ang canada. Dinhi sa Pilipinas, training ra ang available, puro pa gyud short period ug solar ra kasagara. Wala silay geothermal, biomass, etc. ug kun gusto ka ug training, foreign consultant ang moanhi, pwerte pa gyud kamahal. Naay sa Australia renewable energy nga course pero kinhanglan mi ug 3M kay apil man i-kwenta sa availability of funds ang nahibilin nga anak ug wife. Dili nako afford. Ang scholarship pud sa AusAid, doctoral ipakuha sa ako, unya way labot ako partner.
Last question na lang kay kulit ko. How do you expect to use whatever knowledge you gained sa Canada, if dili pa siya applicable sa Pilipinas because of limited facilities? Make sure you talk about that sa imo SOP. Sa ako tan-aw you don't even need to compare Canada v. Australia etc., just focus on the question above.

Venice814 said:
@ scorpio, financially, mas stable ako wife. Iya New York nga employer was almost 6 years na sila nag-uban uban. Ang mortgage sa amo sakyanan naa sa iya nakapangalan, ang house nga amo gi loan karon iya ghapon, ang cash on bank naa pud sa iya name. Ang ako lang nga i-apil is ang business permit nako, bank account sa firm, BIR, and DTI. Ako unta i-show case nga mag-uban gyud mi kay she can be of help sa ako financially kay maka-work man ghapon sya didto even wala sya sa Pilipinas.
it's not the financial status per se, but her "perceived" stability and employability pag balik niya. Naa man gud similar case sa pikas thread - nurse, maayo qualifications, US employer - ok ang visa, denied ang OWP. Unfortunately, wala siyay CAIPS notes so wa sad ko kibaw ngano.
I'm not trying to scare you, just be prepared lang jud to prove your case. It's good nga inyo gibilin inyo anak for now, kay at least that can help in proving your ties to the Philippines :)

Ayaw na ka-anxiety attack, most likely kuti-kuti ra ni ako, pero basin gani dere-derecho na imo visa pag-apply nimo puhon. Good luck! ;)

Venice814

Star Member
Jan 21, 2015
Category........
Visa Office......
Job Offer........
Pre-Assessed..
App. Filed.......
17-July-2015
Med's Request
19-July-2015
Med's Done....
22-July-2015
Interview........
Passport Req..
11-August-2015
VISA ISSUED...
13-August-2015
LANDED..........
7-September-2015
totallymommy said:
Kita gyud tanan magka anxiety attack ani hehe, but dili ta maka balo if pasar ta unless dili ta mo try ug apply. Dakong blessing man gyud ning forum :) ug mga tao na willing kyo mo share experiences ug inputs sa pg apply. When imong plan mg lodge sa application Venice? if mg apply aking bana sa SP then uban ko but bilin pod among kids.
@totallymommy sa June puhon. Nagpreparar pa mi sa amo papers. Akong transcript ug diploma sa grad school ako pa pud hikayon. Daghan pako kulang kay sa May pa pud ko motake ug IELTS. Ma muhon puhon lang sa mi ani kay hiikay pa papeles. Kamo totallymommy?

Venice814

Star Member
Jan 21, 2015
Category........
Visa Office......
Job Offer........
Pre-Assessed..
App. Filed.......
17-July-2015
Med's Request
19-July-2015
Med's Done....
22-July-2015
Interview........
Passport Req..
11-August-2015
VISA ISSUED...
13-August-2015
LANDED..........
7-September-2015
scorpio1641 said:
hehehe, karon libre pa ni ako advise, malay nato after makalarga na ko ahahaha just kidding.

basta lang ang important is you have to convince the VO nga mufollow ka sa rules sa visa in case nga dili ka makakuha ug PR didto and that you or your sister have something to go back home to.

Last question na lang kay kulit ko. How do you expect to use whatever knowledge you gained sa Canada, if dili pa siya applicable sa Pilipinas because of limited facilities? Make sure you talk about that sa imo SOP. Sa ako tan-aw you don't even need to compare Canada v. Australia etc., just focus on the question above.

>>>>> Applicable kaayo ang renewable dinhi. In fact, mao na ang viable nga solution sa mga brownouts. Puhon Puhon moabot ra ta sa stage nga ang tagsa tagsa kapanimalay mo-generate ug own solar or wind power, kun masobrahan, ibaligya pud sa company aron magamit sa uban. Mao nay aim sa mga NGOs ug Gobyerno nga lisod kab-oton pa karon kay gamay ra kaayo mga engineers makabalo ana ug panaud. China ra pud ang pinaka-barato ug supplier sa solar materials. Mao ni amo gusto sudlan nga expansion sa amo service. Gusto mi mo venture uh technology transfer para sa LGUs ug interesado nga mga business clients. Either training provider or installation of these technologies. Sa karon, hydro power pa gyud ako focus kay dinha man ang pilipinas maayo mutudlo. Falls ug Dams power sources ra pa bya ato daghan natun-an. WORTHY BA NI NGA JUSTIFICATION SCORPIO?

it's not the financial status per se, but her "perceived" stability and employability pag balik niya. Naa man gud similar case sa pikas thread - nurse, maayo qualifications, US employer - ok ang visa, denied ang OWP. Unfortunately, wala siyay CAIPS notes so wa sad ko kibaw ngano.
I'm not trying to scare you, just be prepared lang jud to prove your case. It's good nga inyo gibilin inyo anak for now, kay at least that can help in proving your ties to the Philippines :)
>>>>OO kabasa ko ato bah, mikalit ug sakit ako tiyan adto nga thread. Murag nakita kaayo nako ako misis adto nga profile bah. Mao gani sa ako application, majority sa financial documents iyang pangalan among isubmit kay naa koy nabasahan man sa CIC nga you cannot use bank accounts of your partner as proof of funds if dili sya moapil ug uban. So, mao na amo gi-hold nga principle. Ang naa lang sa ako nga money sa firm is 300k. Naa sa iya ang 1.2M. Ang other proof nga mobalik mi is naa mi naka-mortgage nga sakyanan, naa mi loan of which ang house namo naka encumbered, agri land, ug managed and equity funds. MAO NA ANG WALA NAKO NAKITA ADTONG NURSE NGA PARTNER NGA NADENIED ANG VISA SCORPIO. AKONG GIKUTI KUTI ANG PROFILE SA IYANG PARTNER KAY IMPRESSIVE KAAYO UNYA NADENY. Tan-aw nako cash on banks kay dali raman ma-withdraw or ma-transfer, ang employment pud labi na ug hanas naka amo nimo foreigner, mas dali i-PR ug mas katol kaayo sa dalungan sa VO. Dapat ang proof is kana manayang ka ug biya. Mao na amo gipa-strengthen nga evidences scorpio...correct kaha ni?

Ayaw na ka-anxiety attack, most likely kuti-kuti ra ni ako, pero basin gani dere-derecho na imo visa pag-apply nimo puhon. Good luck! ;)

scorpio1641

Apr 12, 2014
Visa Office......
VFS Cebu
App. Filed.......
16-02-2015
Med's Request
Med's Done....
VISA ISSUED...
02-07-2015
LANDED..........
23-08-2015
Hehe, now I wish I really WAS your VO, Venice. I can feel your sincerity sa imo post.

I'm sure okay ra na tanan, as long as you present your complete documentation. Good luck!
Kita ta puhon sa Centennial, sa September 2015 pud imo intake?

totallymommy

Mar 9, 2015
Venice814 said:
@ totallymommy sa June puhon. Nagpreparar pa mi sa amo papers. Akong transcript ug diploma sa grad school ako pa pud hikayon. Daghan pako kulang kay sa May pa pud ko motake ug IELTS. Ma muhon puhon lang sa mi ani kay hiikay pa papeles. Kamo totallymommy?
Next year pa siguro mi kay naka decide ajong husband nga mg take cya sa PT licensure exam sa Feb 2016 and while waiting, hikayun mga papeles ug basa2x sa mga posts dri kay helpful gyud kaayo :) and 6 months nalang validity sa iyang passport so dapat irenew sa ayha mg apply ky dapat ang passport validity mo cover sa period sa study program.

Before kay mg tourist lang unta mi then mg visit sa colleges/universiy personally then mg apply while toa sa canada pero murag mas gastos diba? And dili man gihapon assured na approve just because toa didto and dapat mg palit mi return ticket.

Hapit na inyung target date ky June :) abanggan nako inyung process ug updates. I ampo gyud nako na maka visa tang tanan.

Venice814

Star Member
Jan 21, 2015
Category........
Visa Office......
Job Offer........
Pre-Assessed..
App. Filed.......
17-July-2015
Med's Request
19-July-2015
Med's Done....
22-July-2015
Interview........
Passport Req..
11-August-2015
VISA ISSUED...
13-August-2015
LANDED..........
7-September-2015
scorpio1641 said:
Hehe, now I wish I really WAS your VO, Venice. I can feel your sincerity sa imo post.

I'm sure okay ra na tanan, as long as you present your complete documentation. Good luck!
Kita ta puhon sa Centennial, sa September 2015 pud imo intake?
Sa Winter 2016 nako Scorpio. Apike man ang September kay basin si misis madugay iya visa. Magdungan gyud mi. Walay mabilin. Paniguro lang namo ni scorpio.

Venice814

Star Member
Jan 21, 2015
Category........
Visa Office......
Job Offer........
Pre-Assessed..
App. Filed.......
17-July-2015
Med's Request
19-July-2015
Med's Done....
22-July-2015
Interview........
Passport Req..
11-August-2015
VISA ISSUED...
13-August-2015
LANDED..........
7-September-2015
totallymommy said:
Next year pa siguro mi kay naka decide ajong husband nga mg take cya sa PT licensure exam sa Feb 2016 and while waiting, hikayun mga papeles ug basa2x sa mga posts dri kay helpful gyud kaayo :) and 6 months nalang validity sa iyang passport so dapat irenew sa ayha mg apply ky dapat ang passport validity mo cover sa period sa study program.

Before kay mg tourist lang unta mi then mg visit sa colleges/universiy personally then mg apply while toa sa canada pero murag mas gastos diba? And dili man gihapon assured na approve just because toa didto and dapat mg palit mi return ticket.

Hapit na inyung target date ky June :) abanggan nako inyung process ug updates. I ampo gyud nako na maka visa tang tanan.
Salamat totallymommy. Maau unta dunggon tanan ato ampo. ???