E Elvia6 Newbie Jul 7, 2026 2 0 Yesterday at 10:54 PM #76 ossri said: Is this a quick movement ? Can someone please tell me the step for pr after you applied Click to expand... Aplicación: 2 de agosto 2023 ( refugio aceptado AOR: 29 de enero 2024 AIP: 4 de septiembre 2025 Y en espera de todo lo demás
ossri said: Is this a quick movement ? Can someone please tell me the step for pr after you applied Click to expand... Aplicación: 2 de agosto 2023 ( refugio aceptado AOR: 29 de enero 2024 AIP: 4 de septiembre 2025 Y en espera de todo lo demás
E Elvia6 Newbie Jul 7, 2026 2 0 Yesterday at 10:56 PM #77 Alguien con proceso de PR desde el 2023 y que todavía este esperando ? Por favor alguien que me de una señal , porque mi de espera ha sido larga
Alguien con proceso de PR desde el 2023 y que todavía este esperando ? Por favor alguien que me de una señal , porque mi de espera ha sido larga
E eise Full Member Dec 4, 2024 24 4 Yesterday at 11:37 PM #78 Flowercita said: I dont know for the ECOPR is the same like before? For processing it was main office Mississauga, and sec office, Etobicoke. Click to expand... have they done Biometrics? whats the time line is like?
Flowercita said: I dont know for the ECOPR is the same like before? For processing it was main office Mississauga, and sec office, Etobicoke. Click to expand... have they done Biometrics? whats the time line is like?