+1(514) 937-9445 or Toll-free (Canada & US) +1 (888) 947-9445

marou2018

Newbie
Aug 27, 2018
3
0
Bonjour,
Je souhaite me renseigner sur le portail Arrima au sujet de déclaration d'intérêt: je suis novice en matière d'immigration et je souhaite déposer une demande d'immigration.

Merci d'avance à celui ou celle qui me renseignera.

Bonjour,
le portail Arrima est fermé maintenant. Selon l'information sur l'internet le site sera ouvert en septembre mais il n'y a pas une date specifique pour déposer une demande.

Bonjour Seeak,
Merci bien pour ta réponse, on s'est tutoyė ☺, est ce qu'il a un lien sur le site d'immigration

Bien j'espère qu'on l aura d'ici septembre,
Mais est ce qu'il ya un nombre limité pour les candidats ?

Hello

I have just received 2nd ITR after 4 years. MIDI have not given any point for professional experience. just to know what documents should i provide in order to claim experience points though i have sent form 16, payslips, increment letters, contract letters, income tax returns.

Thanks

Hey there,
Now that I have visa for first landing in Montreal, I realized that I have lost my original CSQ. I want to contact MICC about it to see what can be done, but I'm not sure if I have to send them an email or mail a letter to their postal address...because in their website it says email only for general inquiries...can anyone help?